Skip to ContentSkip to Navigation

Link Magazine: Houd toptalent in de regio

04 november 2016

"PUBLIEK-PRIVAAT HTSM HONOURSPROGRAMMA VOOR AMBITIEUZE STUDENTEN

Belangrijk thema binnen Innovatiecluster Drachten (ICD) is ‘human capital’: hoe zorgen we voor voldoende, goedgekwalificeerde medewerkers op alle opleidingsniveaus? Het ‘boeien en binden’ van jonge talenten krijgt op allerlei wijze vorm. Bijvoorbeeld in een bijzondere publiek-private samenwerking: de universiteiten van Groningen en Twente en het bedrijfsleven hebben samen het pittige HTSM Master’s Honours Programme opgezet." Lees het hele artikel.

Bron: Link Magazine - www.linkmagazine.nl

Laatst gewijzigd:15 februari 2024 09:48